cz en
Intuo

 

Intuo je dostupný Business Management Software, který pomáhá organizovat a řídit agendy spojené s každodenním fungováním firmy, jednotlivých oddělení nebo dílčích procesů.

Aktuality

16.11
2017

ICT snídaně: Inteligentní správa informací, GDPR

6. 12. 2017 8.25 - 9.30


Chcete lépe zvládat chaos v informacích? Chcete se dobře připravit na GDPR?


Zveme Vás na dobrou snídani a diskuzi - více zde.

06.06
2017

Mezinárodní úspěch Digital Resources

Tým Digital Resources si přiváží 5 ocenění z mezinárodní konference M-Files v portugalském Lisabonu.

15.05
2017

Ransomware WannaCry (aka WCry, WanaCrypt, WanaCrypt0r)

Jak jste mohli zjistit z médií, šíří se nebezpečný "ransomware", doporučený postup ochrany zde.

13.04
2017

Nejlepší ECM platforma pochází z Finska

Její excelence paní Helena Tuuri otevřela 5. dubna 2017 příjemné setkání manažerů z velkých českých i zahraničních firem s názvem: "Nejlepší ECM platforma pochází z Finska" ve své rezidenci. Fotografie z akce zde.

12.04
2017

Helios Orange v dceřiné společnosti Orange Solutions s.r.o.

V souladu s informacemi zveřejněnými v Obchodním rejstříku 2. 2. 2017, na webech obou společností, ve sbírkách listin obou společností oznamujeme převedení veškerých aktivit Helios Orange do dceřiné společnosti Orange Solutions s.r.o. Podrobněji zde.

16.09
2016

Inovace na půdě ČVUT

21. 9. 2016 - seminář zaměřený na inovace


Videoupoutávka zde.


Možnost bezplatné registrace zde.

16.09
2016

Intuo v Národním domě

Intuo pomáhá v Národním domě na Vinohradech (dříve UKDŽ).

31.05
2016

Úspěch v zahraničí

Tým Digital Resources přiváží dvě nominace a jednu cenu z jihofrancouzského Nice, kde proběhla mezinárodní M-Files Partner Conference 2016. Více informací zde.

Microsoft Dynamics CRM Servis

Microsoft Dynamics CRM poskytuje následující funkce k zajištění potřeb v oblasti servisu:

Správa servisních případů

Vytváření, přiřazování a správa zákaznických servisních požadavků od prvotního kontaktu až po úspěšné vyřešení, včetně evidence všech příslušných komunikací a aktivit.

Servisní požadavky: Automatické přiřazení příchozích servisních dotazů k příslušným servisním případům.

Řazení do fronty

Odesílání případů do fronty ke zpracování, odkud jsou snadno dostupné jednotlivcům i týmům.

Plánování servisu

Nalezení kvalifikovaného a případně i zákazníkem preferovaného odborníka. Plánování servisní činnosti tak, aby byl zákazníkům poskytován kvalitní a rychlý servis.

Servisní činnosti

Plánování servisních aktivit (schůzek) vašich odborníků. Aktivity se automaticky synchronizují s jejich Microsoft Outlook kalendářem.

Směrování a workflow

Automatické směrování servisních požadavků ke správným jednotlivcům nebo týmům za účelem řešení, eskalace nebo přesměrování požadavku.

Globální servisní kalendář

Evidence a řízení servisních schůzek a alokace zdrojů v jednotném kalendáři servisních zaměstnanců, nástrojů, zdrojů a zařízení.

Znalostní databáze

Rychlé řešení běžných servisních požadavků s využitím znalostní databáze, kterou lze efektivně prohledávat a která obsahuje popisy odpovídajících řešení. Zabudovaný proces revizí pomáhá zajistit, aby byly publikované informace kompletní, správné a správně označené pro vyhledávání.

Správa smluv

Vytváření a správa servisních smluv pomáhá zajšťovait správnou fakturaci servisních případů. Při vyřešení servisního případu se vždy a automaticky aktualizují odpovídající údaje v příslušné smlouvě.

Správa e-mailů (včetně automatických odpovědí)

Správa záznamů o komunikaci se zákazníky pomocí automatického sledování e-mailových zpráv zákazníků. Generování a odesílání automatických odpovědí na zákaznické požadavky.

Katalog produktů

Práce s komfortními funkcemi katalogu produktů, které zahrnují podporu pro komplexní cenovou politiku, skladové jednotky, slevy a další cenové varianty.

Sestavy

Použití vyčerpávajících nástrojů pro identifikaci běžných problémů při podpoře, vyhodnocování potřeb zákazníků, sledování procesu podpory a měření výkonnosti servisu.