cz en
Intuo

 

Intuo je dostupný Business Management Software, který pomáhá organizovat a řídit agendy spojené s každodenním fungováním firmy, jednotlivých oddělení nebo dílčích procesů.

Aktuality

16.11
2017

ICT snídaně: Inteligentní správa informací, GDPR

6. 12. 2017 8.25 - 9.30


Chcete lépe zvládat chaos v informacích? Chcete se dobře připravit na GDPR?


Zveme Vás na dobrou snídani a diskuzi - více zde.

06.06
2017

Mezinárodní úspěch Digital Resources

Tým Digital Resources si přiváží 5 ocenění z mezinárodní konference M-Files v portugalském Lisabonu.

15.05
2017

Ransomware WannaCry (aka WCry, WanaCrypt, WanaCrypt0r)

Jak jste mohli zjistit z médií, šíří se nebezpečný "ransomware", doporučený postup ochrany zde.

13.04
2017

Nejlepší ECM platforma pochází z Finska

Její excelence paní Helena Tuuri otevřela 5. dubna 2017 příjemné setkání manažerů z velkých českých i zahraničních firem s názvem: "Nejlepší ECM platforma pochází z Finska" ve své rezidenci. Fotografie z akce zde.

12.04
2017

Helios Orange v dceřiné společnosti Orange Solutions s.r.o.

V souladu s informacemi zveřejněnými v Obchodním rejstříku 2. 2. 2017, na webech obou společností, ve sbírkách listin obou společností oznamujeme převedení veškerých aktivit Helios Orange do dceřiné společnosti Orange Solutions s.r.o. Podrobněji zde.

16.09
2016

Inovace na půdě ČVUT

21. 9. 2016 - seminář zaměřený na inovace


Videoupoutávka zde.


Možnost bezplatné registrace zde.

16.09
2016

Intuo v Národním domě

Intuo pomáhá v Národním domě na Vinohradech (dříve UKDŽ).

31.05
2016

Úspěch v zahraničí

Tým Digital Resources přiváží dvě nominace a jednu cenu z jihofrancouzského Nice, kde proběhla mezinárodní M-Files Partner Conference 2016. Více informací zde.

Využití Intua pro servisní firmy

Společnost Digital Resources nabízí efektivní řešení pro firmy působící v oblasti servisních činností. Pomocí svých softwarových řešení podporuje procesy a činnosti ve firmách, poskytujících jak servis a opravy strojů a zařízení, tak poradenské a profesionální služby.

Řešení je založeno na aplikaci systému Intuo. Je možné ho integrovat s dalšími agendami, jakými jsou obchod, řízení projektů, skladová evidence, doprava a ekonomický systém.  

 

Jaké oblasti pokrývá agenda servisu strojů a zařízení?

  • Evidence a zpracování servisních požadavků zákazníků,
  • delegování požadavků zodpovědným servisním technikům,
  • organizace práce servisního oddělení,
  • zpracování a záznam o průběhu řešených reklamací,
  • fakturace odvedených prací, paušálních a režijních služeb,
  • evidence strojů a zařízení pomocí identifikačních znaků, místa, pohybu apod.,
  • evidence materiálových položek a jejich řízení a optimalizace,
  • časové záznamy o pravidelných prohlídkách a garančním servisu,
  • elektronická úschova technické dokumentace,
  • zabezpečení pomocí řízeného přístupu k evidovaným informacím.

Využití Intua ve firmách zajišťujících servis strojů a zařízení poskytuje managementu cenné analýzy výkonnosti firmy, výkonnosti servisu a jednotlivých zaměstnanců, čímž dokáže významně pomoci ke zvýšení efektivity podnikání.

 

Jaké oblasti pokrývá agenda poradenských služeb?

  • Detailní přehled o poskytovaných poradenských službách,
  • koordinace práce poradců se zákazníky,
  • efektivní vyvažování kapacit poradců.

Intuo pomáhá při plánování služeb a sledování výnosových a nákladových položek na jednotlivých zakázkách.

 

Jaké oblasti pokrývá agenda prodeje?

  • Evidence informací o zákaznících, jejich preferencích, spokojenosti apod.,
  • analýza příležitostí pro další prodej služeb,
  • marketingové vytěžování obchodního potenciálů zákazníků,
  • elektronická evidence dokumentů, smluv, emailů apod.,
  • plánování obchodních a marketingových aktivit.

Využití Intua poskytuje pomoc při zpracovávání analýz a reportů a pomáhá vyhledávat nové obchodní příležitosti.