cz en
Intuo

 

Intuo je dostupný Business Management Software, který pomáhá organizovat a řídit agendy spojené s každodenním fungováním firmy, jednotlivých oddělení nebo dílčích procesů.

Aktuality

06.06
2017

Mezinárodní úspěch Digital Resources

Tým Digital Resources si přiváží 5 ocenění z mezinárodní konference M-Files v portugalském Lisabonu.

15.05
2017

Ransomware WannaCry (aka WCry, WanaCrypt, WanaCrypt0r)

Jak jste mohli zjistit z médií, šíří se nebezpečný "ransomware", doporučený postup ochrany zde.

13.04
2017

Nejlepší ECM platforma pochází z Finska

Její excelence paní Helena Tuuri otevřela 5. dubna 2017 příjemné setkání manažerů z velkých českých i zahraničních firem s názvem: "Nejlepší ECM platforma pochází z Finska" ve své rezidenci. Fotografie z akce zde.

12.04
2017

Helios Orange v dceřiné společnosti Orange Solutions s.r.o.

V souladu s informacemi zveřejněnými v Obchodním rejstříku 2. 2. 2017, na webech obou společností, ve sbírkách listin obou společností oznamujeme převedení veškerých aktivit Helios Orange do dceřiné společnosti Orange Solutions s.r.o. Podrobněji zde.

16.09
2016

Inovace na půdě ČVUT

21. 9. 2016 - seminář zaměřený na inovace


Videoupoutávka zde.


Možnost bezplatné registrace zde.

16.09
2016

Intuo v Národním domě

Intuo pomáhá v Národním domě na Vinohradech (dříve UKDŽ).

31.05
2016

Úspěch v zahraničí

Tým Digital Resources přiváží dvě nominace a jednu cenu z jihofrancouzského Nice, kde proběhla mezinárodní M-Files Partner Conference 2016. Více informací zde.

24.05
2016

350.000 uživatelů

M-Files Partner Conference NICE 2016


M-Files slouží již 350.000 uživatelům. Konference v Nice právě začala.

Podpora projektů výstavby a provozu sítě

Pro podporu projektů výstavby a správy sítě se naše řešení opírá o moduly Servis a Asset. V systém Intuo - Company Intelligence je nastaveno workflow pro jednotlivé procesy. Projektové šablony slouží jako podklad pro generování úkolů a jejich návazností a závislostí. Plánování síťových okruhů se realizuje v modulu Kabelová kniha. Řešení pro sledování incidentů zahrnuje jejich evidenci, signalizaci událostí, eskalaci a kontrolu plnění servisních podmínek externích dodavatelů. Vše je doplněno o webová rozhraní pro spolupracující externí subjekty. Intuo - Company Intelligence dokáže vygenerovat podklady pro mapu výpadků, která je důležitá pro zákaznický servis.

 

Technické detaily:
Systém se důsledně zaměřuje na podporu evidence incidentů - tzv. Trouble Ticketů (TT) a sleduje pracnost jejich řešení v návaznosti na servisní smlouvy (Servis Layer Agreement - SLA). Řešení se provádí interními nebo externími zdroji.

V rámci interní SLA se požadovaný termín u Trouble Ticketu vypočítává na základě důležitosti. V případě externí SLA se přidává vazba na externí zařízení a organizaci. Termín řešení se vypočítává na základě složitosti incidentu.

Intuo - Company Intelligence vede speciální evidenci zařízení pro segment telekomunikačních firem. K tomu jsou v systému uloženy informace o lokalitě pro detailní určení umístění zařízení.

V evidenci Trouble Ticketů lze vytvořit podřízený TT, jehož závislost je možné zrušit. Nadřízený Trouble Ticket však není možné uzavřít, pokud nejsou uzavřeny všechny podřízené Trouble Tickety. Hromadný Trouble Ticket umožňuje velmi jednoduše vytvořit libovolný počet kopií Trouble Ticketu včetně navázaných zařízení.

WorkFlow slouží k odesílání e-mailů s upozorněním na změnu, vytvoření objektu nebo na překročení termínu. Například po vypršení času pro řešení úkolu zašle řešiteli a případně i zadavateli úkolu e-mail s informací, že úkol měl být ke konkrétnímu datu vyřešen.