cz en
Intuo

 

Intuo je dostupný Business Management Software, který pomáhá organizovat a řídit agendy spojené s každodenním fungováním firmy, jednotlivých oddělení nebo dílčích procesů.

 

Aktuality

06.06
2017

Mezinárodní úspěch Digital Resources

Tým Digital Resources si přiváží 5 ocenění z mezinárodní konference M-Files v portugalském Lisabonu.

15.05
2017

Ransomware WannaCry (aka WCry, WanaCrypt, WanaCrypt0r)

Jak jste mohli zjistit z médií, šíří se nebezpečný "ransomware", doporučený postup ochrany zde.

13.04
2017

Nejlepší ECM platforma pochází z Finska

Její excelence paní Helena Tuuri otevřela 5. dubna 2017 příjemné setkání manažerů z velkých českých i zahraničních firem s názvem: "Nejlepší ECM platforma pochází z Finska" ve své rezidenci. Fotografie z akce zde.

12.04
2017

Helios Orange v dceřiné společnosti Orange Solutions s.r.o.

V souladu s informacemi zveřejněnými v Obchodním rejstříku 2. 2. 2017, na webech obou společností, ve sbírkách listin obou společností oznamujeme převedení veškerých aktivit Helios Orange do dceřiné společnosti Orange Solutions s.r.o. Podrobněji zde.

16.09
2016

Inovace na půdě ČVUT

21. 9. 2016 - seminář zaměřený na inovace


Videoupoutávka zde.


Možnost bezplatné registrace zde.

16.09
2016

Intuo v Národním domě

Intuo pomáhá v Národním domě na Vinohradech (dříve UKDŽ).

31.05
2016

Úspěch v zahraničí

Tým Digital Resources přiváží dvě nominace a jednu cenu z jihofrancouzského Nice, kde proběhla mezinárodní M-Files Partner Conference 2016. Více informací zde.

24.05
2016

350.000 uživatelů

M-Files Partner Conference NICE 2016


M-Files slouží již 350.000 uživatelům. Konference v Nice právě začala.



Microsoft Dynamics CRM

Microsoft Dynamic CRM je osvědčený systém pro řízení vztahů se zákazníky. CRM = Customer Relationship Management. Hlavní výhodou Microsoft Dynamics CRM je jeho těsné propojení s Microsoft Exchange Serverem a s aplikací Microsoft Outlook. Microsoft Dynamics CRM je vhodné pro větší a velké společnosti. Digital Resources má v portfoliu tedy hned dva kvalitní CRM systémy: Microsoft Dynamics CRM a Intuo - Company Intelligence. Rádi vám je představíme.

                                CRM_-_zv-zy_en-__spokojenosti_z-_kazn-_ky_.jpg 

Microsoft Dynamics CRM je komplexní řešení pro řízení zákaznických vztahů. Poskytuje veškeré nástroje a funkce potřebné pro vytvoření a udržení dobrého přehledu o zákaznících (od prvního kontaktu, přes prodej až po následnou péči o klienta). S moduly Prodej, Marketing a Servis Microsoft Dynamics CRM se nabízí funkce a možnosti k lepšímu zacílení nových zákazníků, správě marketingových kampaní, řízení obchodních aktivit a řešení a eskalaci servisních případů. Microsoft Dynamics CRM umožňuje udržovat zákaznické informace na jednom místě, podporuje týmovou práci a pomáhá v plnění úkolů v rámci nastavených firemních procesů.

win

win

Zvažujete investice? Jak si stojí CRM?

David_Frant-_k_-_rozhovor.jpgVětšina firem se dnes chová odpovědněji a snaží se hospodařit obezřetněji, než v době "před krizí". Jak si stojí CRM systémy?

V rozhovoru odborného portálu systemonline.cz odpovídal David Frantík ze společnosti Microsoft.

Kdy má investice do CRM smysl? Je vhodná v době, kdy dochází k turbulencím?

Co je nového ve verzi Microsoft Dynamics CRM 4.0

Co je nového ve verzi Microsoft Dynamics CRM 4.0?

Microsoft Dynamics CRM Obchod (prodej)

Microsoft Dynamics CRM Obchod (prodej) pomáhá obchodním týmům i obchodníkům řídit proces generování nových obchodních příležitostí a sledování obchodních případů, měřit a vytvářet kvalifikované obchodní předpovědi (forecasting) a efektivně nastavuje proces komunikace se zákazníky. Výsledkem je zrychlení obchodních procesů, vyšší procento uzavřených obchodů a zvýšení věrnosti zákazníků. Společnost Digital Resources je Microsoft Gold Certified Partner. Rádi se budeme věnovat vašim potřebám v oblasti Microsoft Dynamics CRM.

 

                                                                             Gold_Partner_rgb.gif

 

 

Microsoft Dynamics CRM Servis

Microsoft Dynamics CRM Servis dokáže zvýšit kapacitu pro zpracování požadavků bez nutnosti přijímat další zaměstnance, zvyšuje tak efektivitu servisních činností. Microsoft Dynamics CRM Servis pomáhá vašim lidem sledovat požadavky zákazníků, spravovat požadavky na podporu a servis od prvního kontaktu až po úspěšné vyřešení. Tím vám umožňuje poskytovat zákazníkům stálou a efektivní podporu a tím zvyšovat jejich spokojenost.

Microsoft Dynamics CRM Marketing

 

Pomoc při prezentaci jednotného a profesionálního obrazu společnosti vůči zákazníkům.

Jaké oblasti jsou řešeny v Microsoft Dynamics CRM?

V čem vám může pomoci?

Odpovědi naleznete v tomto článku.

tisk produktu  Tisk  Facebook