Nakupujete pravidelně zboží pro svou firmu a chcete mít lepší přehled o objednávkách, dodavatelích i zásobách? Pak právě pro Vás je určen náš webinář, na kterém představíme, jak systém Odoo pomáhá firmám zjednodušit a zefektivnit nákup.
Zveme Vás na webinář
Jak optimalizovat nákupní procesy s Odoo?, 18. 6. 2025, 10:00 – 10:20

Ukážeme Vám, jak lze v Odoo snadno plánovat a spravovat nákupní procesy, vystavovat objednávky, sledovat zásoby i termíny dodání a automatizovat opakované nákupy. Představíme také možnosti přehledných reportů a analytik, které Vám pomohou rychleji se rozhodovat a mít nákupní aktivity plně pod kontrolou.
Webinář je určen pro všechny, kdo se ve firmě podílejí na nákupu – ať už jde o nákupčí, provozní manažery nebo majitele menších firem. Připojte se z pohodlí své kanceláře nebo domova a zjistěte, jak může Odoo pomoci právě Vaší firmě k efektivnějšímu nákupu.
Těšíme se na Vás!