Od roku 1997 působíme na trhu informačních technologií (podnikové informační systémy a IT služby) a pomáháme firmám s digitalizací a automatizací nejen v České republice a na Slovensku, ale celkově v 19 státech Evropy.
DIGITALIZACE INFORMACÍ
Poradíme Vám, jak Vaše firemní informace centralizovat a digitalizovat. Vždy najdete to, co hledáte, a klíčové informace budete mít ihned při ruce a zároveň v kontextu! Získáte tak komplexní přehled o dění ve firmě.
DIGITALIZACE DOKUMENTŮ
Elektronická správa dokumentů, jako jsou smlouvy, faktury, materiály a další soubory, usnadní Váš pracovní život a zvýší Vaši produktivitu. K dokumentům mají vždy přístup jen oprávnění uživatelé.
DIGITALIZACE PROCESŮ
Pomůžeme Vám digitalizovat Vaše firemní procesy v jakékoliv oblasti, např. obchod, servis, projektové řízení, marketing, výroba, HR či řízení týmů a firmy jako celku. Automatická workflow zajistí, že všechny úkoly jsou plněny řádně, včas a v souladu se všemi předpisy.
OCR
Nástroje pro optické rozpoznávání znaků (Optical Character Recognition) umožňují vytváření prohledávatelných PDF dokumentů z neprohledávatelných PDF dokumentů a z naskenovaných dokumentů ve formě obrázku, zónové vytěžování dat, rozpoznávání čárových kódů a QR kódů. Inteligentní vytěžovací systémy přináší automatizovanou digitalizaci dat ze skenovaných a elektronických dokumentů, jako jsou například faktury, objednávky, dodací listy a další strukturované či polostrukturované dokumenty.
DMS
Moderní DMS (Document Management System) řešení, jako jsou například M-Files, firmám umožňují efektivně spravovat veškeré firemní dokumenty a s nimi související informace. Pomáhají soubory bezpečně sdílet a uchovávat, efektivně vytvářet i schvalovat a spolupracovat. Vyhledávání dokumentů je velice snadné. Automatizovaná workflow podporují digitální oběh a schvalování dokumentů ve firmě.
CRM
Kvalitní CRM (Customer Relationship Management) systém pro řízení vztahů se zákazníky, např. Intuo - Company Intelligence, je základem každé moderní organizace. Pomáhá centralizovat firemní informace a využívat je v kontextu. Usnadňuje plánování a realizaci aktivit, ať už se jedná o obchod, marketing, servis či jiné oblasti. Podporuje vzájemnou zastupitelnost a efektivní komunikaci s klienty. Manažerům přináší komplexní přehled o dění ve společnosti.
ERP
ERP (Enterprise Resource Planning = Plánování podnikových zdrojů) jsou informační systémy, které pomáhají zefektivnit veškeré běžné i vysoce specializované firemní procesy. Poskytují přehled o aktuálních výsledcích a podporují automatizaci rutinních operací, zefektivňování provozu a snižování nákladů. Mezi ERP systémy patří například HELIOS iNuvio.
ECM
Správu firemního obsahu, jako jsou dokumenty, obrázky a další soubory, zajišťují ECM (Enterprise Content Management) systémy. Obsah je možné vyhledávat na základě jeho vlastností (název, část textu, související metadata), není tedy potřeba znát jeho fyzického umístění. Bezpečnost dat je zajištěna pomocí propracovaného systému uživatelských oprávnění.
BPM
Efektivní řízení firemních procesů, tedy Business Process Management (BPM), významně podporuje konkurenceschopnost firmy. Automatizovat a digitalizovat lze jakékoliv (obchodní, projektové, marketingové, servisní, výrobní, ...) procesy ve společnosti. BPM systémy pomáhají získat kontrolu nad aktivitami napříč celou firmou, a to vždy v reálném čase.
Digitalizujeme Česko, Slovensko a dalších 17 zemí Evropy
Aktuálně se staráme o stovky společností a tisíce uživatelů po celé Evropě!
Mezi zákazníky Digital Resources a.s. patří například Bayer s.r.o., Cesta domů, z.ú., ČEZ ESCO, a.s., Dagros s.r.o., Deloitte Central Europe, GASTRO PRODUCTION s.r.o., Glatzová & Co., s.r.o., JetBrains s.r.o., KKCG a.s., Medicton Group s.r.o., NEY spořitelní družstvo, PETROF, spol. s r.o., PHOENIX lékárenský velkoobchod, s.r.o., Skils s.r.o. advokátní kancelář, SPOLCHEMIE (Spolek pro chemickou a hutní výrobu). Více v sekci Reference.
Výhody digitalizace
BEZPEČNOST
Digitalizace umožňuje Vaše data dokonale zabezpečit. Eliminujete tak bezpečnostní rizika, například že do citlivého dokumentu v papírové podobě nahlédne neoprávněná osoba. S využitím moderních nástrojů je bezpečnost zajištěna uživatelskými právy, tudíž si vždy můžete být jisti, že k datům mají přístup pouze oprávnění uživatelé.
AUTOMATIZACE
S digitalizací jde ruku v ruce i automatizace. Pomocí chytrých workflow můžete jakékoliv procesy ve Vaší společnosti zautomatizovat a získat tak jistotu, že veškeré úkoly jsou plněny včas a že nedojde k jejich opomenutí. Zainteresovaní uživatelé získávají dle potřeby automatické notifikace, např. ve formě emailového upozornění.
ÚSPORA ČASU
Přechod z manuálního zpracování informací a dokumentů na digitální ušetří Vám a Vašim zaměstnancům mnoho času. Například schvalovací procesy jsou mnohem jednodušší, efektivnější a rychlejší. Automatizované nástroje Vám pomáhají hlídat plnění úkolů a zároveň veškeré potřebné informace a dokumenty máte okamžitě při ruce bez potřeby složitého hledání.
PŘEHLED
Digitalizace umožňuje manažerům a ředitelům mít vždy okamžitý přehled o dění ve firmě, stavech projektů a úkolů, aktuálních procesech. Veškerá potřebná data mají kdykoliv ihned při ruce, a to zároveň v kontextu. Rozhodování je pak o mnoho snazší.
COMPLIANCE
Implementace vhodných digitálních nástrojů Vám zaručí, že veškeré procesy jsou v souladu s Vašimi požadavky, předpisy a směrnicemi. Digitalizace zároveň umožňuje tvorbu auditních stop, tudíž máte kdykoliv k dispozici přesné záznamy a podklady pro případný audit.
ELIMINACE CHYB
Díky digitalizaci dokážete velice snadno eliminovat lidské chyby a opomenutí, které často souvisí s manuálním zpracováváním dokumentů, procesů a informací. Můžete ve Vaší firmě nastavit kontrolní mechanismy, které zajistí, že vše běží, jak má.
Naše články s tématem digitalizace
Podívejte se na naše články s tématem digitalizace!
ICT snídaně: Jak nahradit oběh papírových dokumentů?, 31. 10. 2024, 8:25 – 9:30, Praha
Reportáž z ICT snídaně: AI a Knowledge Work Automation, 18. 9. 2024
Video: M-Files Ment: Snadná automatizace tvorby dokumentů
ICT snídaně: AI a Knowledge Work Automation, 18. 9. 2024, 8:25 – 9:30, Praha
Webinář: Efektivní procesování faktur, 12. 6. 2024, 10:00 – 10:20
Automatizované vytěžování dat z dokumentů
Rádi byste digitalizovali Vaši firmu?
Potřebujete poradit s elektronickou správou dokumentů, informací nebo procesů? Pomůžeme Vám!
Digital Resources a.s.
Poděbradská 520/24
190 00 Praha 9
Tel.: +420 281 090 141
Email: info@digres.cz
Web: www.digres.cz