Automatizace a digitalizace HR oddělení – jaké nástroje potřebují manažeři v oblasti řízení lidských zdrojů?

Většina respondentů našeho průzkumu si neumí představit přechod na plně bezpapírovou kancelář. Sice jsou aktuálně spokojeni s aplikacemi, které používají pro řízení náboru a organizace školení zaměstnanců, ale 71 % respondentů průzkumu přiznalo, že jim aktuálně nepomáhá žádné automatické workflow.

Mohli by mít manažeři v oblasti lidských nástrojů lepší nástroje? Jak by jejich práce mohla být snadnější a efektivnější?

Nástroje, jako Teamio, sice pomáhají řídit a usnadnit proces náboru, ale co pak? Jak probíhají interní procesy výběrového řízení, komunikace s uchazeči, archivace dokumentů či školení nově přijatých zaměstnanců?

Automatizace a digitalizace HR oddělení – jaké nástroje potřebují manažeři v oblasti řízení lidských zdrojů?

Personální oddělení zpracovávají velké množství různorodých informací, které jsou často vysoce důvěrné. Kolik času tráví odborníci v oblasti lidských zdrojů snahou najít a spravovat tyto informace, místo toho, aby se soustředili na řízení procesu najímání a školení zaměstnanců?

Zdá se, že většina HR manažerů pracuje s natolik komplexními a regulovanými typy dokumentů a dat, že si neumí představit možnost přechodu na bezpapírovou kancelář.

M-Files řešení pro správu podnikových informací (EIM) zlepšuje a zjednodušuje způsob, jakým HR oddělení spolu s dalšími jednotkami společnosti spravují dokumenty a další informace a řídí firemní procesy. M-Files pomáhají být produktivnější, efektivnější a v souladu se všemi standardy. M-Files odstraňují informační chaos a poskytují rychlý a snadný přístup ke správnému obsahu z jakéhokoli zařízení, vždy pouze oprávněným osobám. Díky flexibilitě systému M-Files se redukují nároky na IT oddělení, protože je správa jednoduchá a změny snadné. Tisíce organizací po celém světě používají M-Files jako jednotnou platformu pro správu svého obsahu.

7 způsobů, jak můžete zlepšit práci v HR oddělení a lépe spravovat informace:

1. Spravujte všechny informace elektronicky
2. Chraňte své informace
3. Najděte a aktualizujte záznamy zaměstnanců okamžitě
4. Automatizujte manuální procesy
5. Přistupujte ke všemu z jednoho místa
6. Buďte nezávislí na platformě, užívejte své mobilní zařízení
7. Mějte okamžitý přehled o všech pohovorech

Více informací o M-Files najdete na www.e-dms.cz.

V případě, že se chcete dozvědět více o tom, jak M-Files mohou zlepšit HR procesy, dohodněte si s námi bezplatnou online konzultaci.