Průzkum řízení obchodních aktivit ve firmě

Nečekané výsledky průzkumu v oblasti řízení obchodních aktivit: naprostá většina respondentů z řad obchodních manažerů je sice spokojena s řešením, které aktuálně používají pro sales management, nicméně pouze u 30 % společností jsou obchodní procesy podpořeny nějakým automatickým workflow.

Pojďme se podívat na výsledky průzkumu podrobněji!

Řízení obchodních aktivit ve firmě – opravdu máte dostatečné nástroje?

Nemohli by mít obchodníci a jejich manažeři přeci jen lepší nástroje? Jak by jejich práce mohla být jednodušší a automatizovanější?

V dnešní dynamické době je čím dál tím více potřeba digitalizovat firemní procesy a mít vždy při ruce ty správné informace v reálném čase. Způsob, jak organizace spravuje svá informační aktiva a řídí své procesy, se stává důležitým faktorem konkurenceschopnosti.

Z průzkumu vyplívá, že 93 % respondentů se cítí být spokojeno s řešením, které ve firmě používají pro řízení obchodních aktivit. Příkladem může být správa příležitostí, tvorba nabídek nebo evidence komunikace se zákazníky.

Zároveň dobrou zprávou je, že v polovině společností mají obchodní manažeři k dispozici nástroje, které jim umožní mít vždy přehled o dění v rámci týmu v reálném čase.

Jsou ale tyto nástroje dostatečné? Opravdu mají přehled o všem, co se v obchodním oddělení děje, a jistotu, že obchodníci nezapomenou na nějaký z důležitých úkolů?

70 % pracovníků nepomáhají žádná automatická workflow. Přitom jsou to právě workflow, která zajišťují, že všechny obchodní procesy jdou hladce a termíny jsou plněny. Automatizované procesy mohou být obohaceny o e-mailové notifikace, které zajišťují, že nedojde k opomenutí úkolů a že budou všechny termíny dodrženy. Ředitelé a manažeři pak mohou dostávat informace v reálném čase, a mít tak dokonalý přehled o obchodních aktivitách napříč celou společností.

Intuo pro obchod umožnuje zefektivnit Vaše procesy ve firmě, lépe spravovat a sdílet klíčové informace. Přináší jednotné prostředí pro řízení jakýchkoliv obchodních aktivit, jako jsou nabídky, příležitosti, schůzky, emaily apod. Tyto informace mohou jednotlivé týmy/uživatelé mezi sebou sdílet, a zajistit tak vzájemnou zastupitelnost. Manažeři mají k dispozici kompletní informace a získávají přehled o dění ve firmě. Řešení Intuo pro obchod získalo ocenění Pozoruhodný produkt 2022 – více se dozvíte ZDE.

Stáhněte si zdarma naši infografiku: Jak lépe řídit obchodní aktivity ve firmě?