Roadshow Slovensko – 2. část: Mezinárodní seminář Košice, 23. 5. 2019

Pokračováním naší roadshow po Slovensku byl mezinárodní seminář s názvem „Ako na informačný chaos?“, který jsme uspořádali na půdě Technické univerzity v Košicích. Semináře se zúčastnili naši vážení hosté ze společnosti Deloitte Central Europe – Kata Koczan a Alpár Nemes. Děkujeme za spolupráci našim partnerům UVP Technicom, Swiss Post Solutions, s.r.o., Asociaci za lepší ICT řešení, o.p.s., honorárnímu konzulovi Finské republiky v Košicích, Rastislavu Puchalovi, a British Chamber of Commerce in the Slovak Republic.

Seminár: AKO NA INFORMAČNÝ CHAOS?, 23. 5. 2019, Košice

Ve čtvrtek 23. května jsme uspořádali největší akci tohoto pololetí – mezinárodní seminář ve slovenských Košících.

Děkujeme UVP Technicom, jmenovitě panu docentu Jakabovi, který nám poskytl moderní prostory Technické univerzity. František Jakab rovněž celou akci otevřel svým úvodním slovem o fungování univerzity a Univerzitního vědeckého parku Technicom.

O tom, jak probíhá slovensko-finská spolupráce, informoval ve svém vstupu honorární konzul Finské republiky, Rastislav Puchala.  Rovněž uvedl naši společnost Digital Resources jako Gold partnera finské společnosti M-Files. Letos v Dublinu jsme se zařadili do TOP 5 nejlepších partnerů (z celkových 400) celosvětově v rámci ocenění Global Partner of the Year.

Na úvodní slova navázal Jan Sedláček, Předseda představenstva Digital Resources a.s., který se věnoval inteligentní správě informací, rozdílu mezi tradičními (zastaralými) a moderními ECM systémy a inovacím ve vztahu k našemu týmu. Poukázal na problém složitého vyhledávání potřebných souborů ve firmách.

 

 

Kristýna Dryáková, Marketing Manager společnosti Digital Resources a.s., se zaměřila na eliminaci informačního chaosu, který aktuálně trápí velkou část firem, a to na příkladu správy smluv, a následně představila M-Files mobilní aplikaci.

 

Se správou životního cyklu smluv pokračoval i David Páter, M-Files Division Manager Digital Resources a.s. Předvedl živou ukázku ECM/DMS systému M-Files, jeho příjemného uživatelského prostředí, workflow i snadné administrace. Rovněž představil revoluční nástroj Intelligent Metadata Layer.

V další části semináře vystoupil Michal Helcman, Head of Sales & Projects z naší partnerské společnosti Swiss Post Solutions, s.r.o. a věnoval se digitalizaci, administrativě a vytěžování dokumentů.

 

 

Vrcholem našeho programu bylo vystoupení našeho hosta ze společnosti Deloitte Central Europe, Katy Koczan, Senior Manager, Head of IT PMO, která představila případovou studii nasazení M-Files ve společnosti Deloitte Central Europe a podělila se s hosty o jejich zkušenosti. Do programu se krátce zapojil i Alpár Nemes, Chief Information Officer.

 

 

Na závěr celé akce proběhla diskuze mezi řečníky a účastníky semináře, kteří měli možnost zeptat se na jakékoliv otázky. 6 účastníků na závěr získalo hodnotné ceny:

  1. cena: 2x vstupenka na hokejové utkání: čtvrtfinále Mistrovství světa v hokeji Finsko – Švédsko + lahev kvalitního moravského vína
  2. cena: 1x vstupenka na hokejové utkání: čtvrtfinále
    Mistrovství světa v hokeji Kanada – Švýcarsko + lahev kvalitního moravského vína
  3. cena: 1x vstupenka na hokejové utkání: čtvrtfinále
    Mistrovství světa v hokeji Kanada – Švýcarsko + lahev kvalitního moravského vína
  4. cena: 1x vstupenka na hokejové utkání: čtvrtfinále
    Mistrovství světa v hokeji Finsko – Švédsko + luxusní balíček domácích medů + zápisník
  5. cena: luxusní balíček domácích medů + zápisník
  6. cena: luxusní bonboniéra Ferrero + zápisník

Gratulujeme všem výhercům a děkujeme všem hostům za účast!

 

Po ukončení semináře následovala volná diskuze a bohatý raut.

 

V odpoledních hodinách celý realizační tým společně s výherci z dopoledního semináře vyrazil na dvě hokejová utkání – čtvrtfinále v Mistrovství světa v hokeji: Kanada – Švýcarsko a Finsko – Švédsko. Celý den byl dovršen vítězstvím finského týmu – gratulujeme! Titul mistrů světa v hokeji opět potvrzuje finské kvality – vyzkoušejte si zdarma finský systém M-Files ZDE.