Webinář: Jak zefektivnit práci advokátní kanceláře?, 31. 3. 2021, 10:00 – 10:20
72 % právníků přiznává potíže se zvládáním stále narůstajícího objemu informací. Proces hledání všech záznamů, korespondence, výkazů práce a dokumentů vztahujících se k jednomu konkrétnímu klientovi nebo případu může být velice…
Webinář: Automatizace a digitalizace HR oddělení, 17. 3. 2021, 10:00 – 10:20
19 února, 2021
Automatizace
Digitalizace
HR
Nástroje, jako Teamio, sice pomáhají řídit a usnadnit proces náboru, ale co pak? Jak probíhají interní procesy výběrového řízení, komunikace s uchazeči, archivace dokumentů či školení nově přijatých zaměstnanců? Personální…
Infografika: Jak lépe řídit obchodní aktivity ve firmě?
16 února, 2021
Infografika
Intuo
Obchod
92 % společností je přesvědčeno, že je potřeba provést nějakou změnu a modernizovat jejich strategii řízení obchodních informací a procesů. Odhaduje se, že okolo 50 % práce obchodníků a konzultantů…
Hledáte spolehlivého dodavatele IT služeb?
4 února, 2021
Infrastruktura
IT služby
Rádi byste našli spolehlivého a zkušeného dodavatele IT služeb? Kromě podnikových informačních systémů již od roku 1997 zajišťujeme komplexní péči o IT infrastrukturu, hardware i software. Komplexní IT služby –…
Webinář: Řízení geograficky vzdálených týmů, 24. 2. 2021
28 ledna, 2021
Intuo
Řízení týmu
Webinář
Řídíte tým geograficky rozptýlených kolegů? Pracujete z home office? Potřeba efektivní spolupráce z jakéhokoliv prostředí v dnešní době dostala úplně nový rozměr. Víte, jak co nejlépe zajistit, aby Vaše firma nestrádala? Aby každý…
Webinář: Automatizace firemních procesů – ihned a bez starostí, 10. 2. 2021
18 ledna, 2021
Automatizace
Cloud
DMS
Automatizace patří mezi klíčová témata moderní doby, ale velká část společností bohužel stále nemá svoje podnikové procesy zautomatizované. 65 % firem přiznává, že má stále potíže s procesy, jako je…
Webinář: Efektivní řízení obchodních aktivit, 27. 1. 2021, 10:00 – 10:20
92 % společností je přesvědčeno, že je potřeba provést nějakou změnu a modernizovat jejich strategii řízení obchodních informací a procesů. 81 % zaměstnanců uvádí, že by bylo velice užitečné, kdyby…
Webinář: Jak na informační chaos?, 20. 1. 2021, 10:00 – 10:20
Většina společností se potýká s neefektivitou, duplicitami a bezpečnostními riziky v důsledku rozrůstání „informačního chaosu“. 50 % firem využívá 3 a více systémů a úložišť pro správu svých dokumentů. Také…
Co pro Vás chystáme v novém roce?
Na jaké akce se můžete těšit v novém roce? Připravili jsme pro Vás plán marketingových akcí na první pololetí 2021. Zarezervujte si datum ve Vašem kalendáři! Akce v prvním pololetí…